Isabelle

Förväntansfull

2014-04-23 @ 21:49:19

Jag är så jävla trött så jag borde väl gå och lägga mig, men efter körrepen har jag väldigt svårt att komma till ro.
 
Så här sitter jag. Eller halvligger. I soffan.
 
Imorgon är en stor dag. Då ska jag och Jonas träffa vår bankkvinna och mäklaren på banken. Där ska vi skriva papper och ÄNTLIGEN få NYCKLARNA TILL NYA LÄGENHETEN!! Sen är den VÅR!!
Fantastiskt.
 
Så det lär nog bli en pirrig natt tror jag. Fast den stora flytten sker inte förrän nästa vecka.
 
LÄNGTAR. Snart är vi av med den här jävla skithålan. Den nya grannen är lite småstörd i huvudet han med. Det är troligen en soc-lägenhet, så flyttar en dåre in kommer snart en ny.. Jag hade verkligen varit djupt deprimerad nu om vi inte hade haft vår nya fina lägenhet att se fram emot.
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback