Isabelle

Update

2014-04-06 @ 20:30:02

Några veckor har hunnit gå sedan senaste uppdateringen.
Det har varit mycket på senaste med sjukdomar och födelsedag.
 
Förra veckan kom Lollo hit och blev snabbt magsjuk. Helt utslagen blev hon och snart var även Jonas hängig även om han aldrig blev lika dålig som Lollo.
Hon var pigg på sin födelsedag i alla fall men var hemma för säkerhetsskull. Vi sjöng på morgonen och hon fick presenter som han verkade nöjd över. På kvällen kom Moa och Magda och vi firade med Max hamburgare (födelsedagsbarnets önskan) och tårta. På lördagen kom mamma, pappa, Thessan, mormor och morfar och firade. Vi trängde ihop oss vid vardagsrumsbordet och gottade oss i tårta. Mot kvällen kom Moa och Magda och vi åt tacos.
På söndagen hade Lollo Afrika-fest med kören. Afrikanska trummor, dans och sång bjöds vi på och det var jättebra.
 
Sen blev det ny vecka och då däckade jag i det Lollo hade haft, men någon light-variant. Kände mig pigg nog för jobb på onsdagen men var inte riktigt kry på hela veckan egentligen.
 
Igår åkte vi ut till Källunge för lite bilvård. Först bytte vi däck på båda bilarna och sedan städade jag nya bilen invändigt. Fikade gjorde vi också. Och myste med Bromza.
 
Och idag har jag packat lite mer, och sedan har vi hängt hos Moa där vi blev bjudna på jättegod mat. Sen cyklade jag hem då vi hade en cykel ståendes hos Moa. Det var jobbigt och ett tecken på att jag verkligen bör ta tag i tränandet. Efter det storhandlade vi och nu sitter jag här i soffan med lite söndagsångest.
 
Fast söndagsångesten är inte lika extrem just nu eftersom jag bara vill att tiden ska springa på så snabbt som möjligt. Flyttdags om mindre än en månad. Vill bara komma i ordning nu!
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback