Isabelle

Lårnamn och smittohärd

2014-02-26 @ 19:24:48

Som jag gått och väntat. Äntligen släppte de bomben! Leonore blev namnet och hertiginna av Gotland blev hon.
Synd bara att Leonore ser ut som en felstavning på Eleonore och att vissa tänker på lår när de läser namnet.
Jaja, söt var hon ju precis som bebisar ska va.
 
Nu kan jag lägga ner min bebisbevakning. Nya kungliga bebisbilder brukar serveras mig antingen via Facebook eller Aftonbladet så någon större bevakning behövs inte.
 
Så det var dagens lycka.
Dagens (o)lycka var att komma hem efter jobbet och mötas av två febriga och förkylda sportlovsfirare. Stackarna.
Det är hårt att vara ledig.
Nä, de skyller på mig och det kan väl kanske vara så att jag råkat smitta dem...
Så ikväll har jag känt mig som en duracellkanin som umgås med vanliga batterikaniner.
 
Ikväll har vi ingen kör för vår körledare är väldigt noga med att ha alla lov.
Även om vissa i kören slutade skolan för 50 år sedan...
Jaja, jag ska utnyttja kvällen till fullo och se säsonspremiären av "Greys anatomy". Jippie!
 
Mitt liv går att utläsa i tv-tablån.
 
 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback