Isabelle

Om minimänniskor och födelsedagar

2014-02-22 @ 11:13:38

Jag har aldrig brytt mig om kungafamiljen direkt. Har heller ingen åsikt om huruvida vi bör behålla monarkin eller inte. Jag tycker kungen och drottningen är stela och skittråkiga medan Viktoria verkar betydligt mer varm och genuint intresserad av det hon gör. Vara eller icke vara, jag orkar inte bry mig.

Meeeeeen, nu har prinsessorna börjat ploppa ur sig bebisar. Små minimänniskor.
Jag älskar att titta på minimänniskor.
Så det första jag gjorde nu när jag vaknade var att klicka in på Aftonbladet (dom brukar ju hänga med) i hopp om att hovet släppt en bild på den nya familjemedlemmen. Men icke. 
Så jag får väl fortsätta bevaka ett tag till då.
Jag känner mig som en gammal tant när jag gör såhär. Men vi snackar ju bebisar. 

Detta var alltså första sysselsättningen denna lördag. Vad som händer resten av dagen är oklart. Det hade ju varit fantastiskt att gå en promenad och sedan rensa förrådet. Den som lever får se.

Igårkväll firade jag och Jonas våra 4 år tillsammans. Det blev av det väldigt lugna slaget. Biltur, Max-hamburgare och netflix. Thessan hängde med oss ett tag också. Tack vare henne såg vi en sjukt bra film. "The italian job". 
Ja, så det var ju inte ett "traditionellt" firande direkt men så var vi båda sänkta av våra förkylningar osv.
Och ärligt talat hade vi jättemysigt ändå.

Det måste vara ett himla gott betyg för vårt förhållande. Vår relation kräver inte middag på fin restaurang eller röda rosor. Vi nöjer oss med en biltur och snabbmat, så länge vi har varandra. 

Han är faktiskt bäst, min Jonas <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback