Isabelle

Friday, I'm in love!

2014-03-14 @ 17:30:22

Det blev favoritdag tillslut i alla fall. Vilken tid det tog!
 
Ja, tiden segar verkligen fram just nu. I onsdags var besiktningsmannen här och när han var klar var vi nöjda då det enda vi behöver göra är att sätta tillbaka deras hatthylla och badrumsskåp samt spackla igen 16 skruvhål vi borrat i Lollos rum. Enkelt yao!
 
Så då var vi ännu ett steg närmare flytt alltså.
I helgen ska vi nog sälja av lite mer stuff. Jag funderar på att ta tag i klädkammaren. fast vi ska ha extrabarn här nästan hela helgen så jag lämnar det väldigt öppet.
 
Vädret talar ju för en pysselhelg i alla fall. Det som varit så fint hela veckan! Jag har bara jobbat o jobbat o jobbat så något vårväder har jag inte upplevt så mycket. Och kommer helgen då jag tänkt att det ska stornjutas! Då ska det bli snöblask. Really?!
Jaja, vi har ju ännu april kvar, då ska man väl få sig lite sol även på helgen?
 
Ikväll ska vi fira morfar som fyller 73 år. Det blir nog finfint.
 
Trevlig helg

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback