Isabelle

Hur man får tiden att gå lite snabbare

2014-03-04 @ 19:19:51

Jag har kommit på hur jag ska få tiden att gå snabbt fram till flytt.
Jag ska se asmycket serier!
 
Såhär ser min tv-vecka ut:
 
Måndag: Elementary
Tisdag: Bygglov och därefter nytt avsnitt av Big Bang Theory
Onsdag: Grey's Anatomy (som jag får se i efterhand eftersom det krockar med den där jädra kören)
Torsdag: Lyxfällan (om jag är på rätt humör) och därefter Blacklist (veckans höjdpunkt)
Fredag: Har hittills varit barnfilm varannan vecka och kriminalfilmer varannan vecka beroende på om Lollo är här eller inte. Men från och med i fredags blir det Lets dance. Det var ju riktigt bra förra avsnittet!
 
Däremellan och på helgerna hänger jag på Netflix. Har precis sett klart Ally Mcbeal 3 säsonger. Och passande nog kom just en ny säsong av How I met your mother som jag inte sett. Awesome!
Plus det ser jag Modern family och tillsammans med Jonas ser jag Warehouse 13.
 
Alltså, jag älskar tv! Tv-serier alltså. All övrig tv är skit, som reklam. Och Tv4-play och sånt skit.
 
Nog om det.
 
Idag var det premiär för årets första "efter-jobbet-promenad". ÄNTLIGEN är ljuset tillbaka så man hinner ut och röra på sig innan mörkret faller.
Jag fick dessutom med mig Jonas så vi körde lyx-promenad på hällarna. Vanligtvis går jag bara i de trista kvarteren i närheten av Gråbo. Det var nyttigt för oss båda. För min del behövde jag ljuset, för Jonas del behövde han motionen då han pga. hjärtproblemen blivit väldigt stillasittande de senaste månaderna.
 
Efter promenaden lagade jag världens godaste Pesto-kyckling. Så gott!
Nu väntar jag på att bli hungrig igen så vi kan fira Fettisdagen. Awesome igen!
 
Nä, dags för lite How I met your mother innan Bygglov börjar..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback