Isabelle

Ibland känns allt så bra på nåt sätt

2014-03-01 @ 18:38:49

Har haft en fantastiskt skön och trevlig lördag.
 
Började kl 10 med att gå en promenad. Sedan frukost och städning. Gjorde oss i ordning och åkte till mina föräldrar på landet efter att ha handlat lite på maxi.
 
Där gräddade vi våfflor och åt så det sprutade ur öronen. Hängde länge och väl vid matbordet innan mamma satte mig framför datorn och lärde mig hur man spelar på svenska spel. Det var ju riktigt roligt, vann 30kr som jag genast spelade bort.
 
Nu är vi hemma igen och väntar på att bli hungriga så vi kan äta kvällsmat. De där våfflorna la sig verkligen stora i magen.
 
För stunden känner jag mig så tillfreds.
Torsdagen var ett rent helvete på jobbet. Vet inte om det berodde på grannens störande på natten eller om det bara var "en sån dag" men inget gick smidigt liksom. Jag tappade saker som en dyr mobiltelefon i golvet, jag gjorde bort mig i telefon, jag uppgav fel information till kunderna, jag gick in i saker, jag rasade en hel hylla med pärmar och reklamblad. Det var "en sån dag" helt enkelt. Men sen vände det på kvällen för då ringde det en massa folk på annonserna jag satt ut. Så vi blev av med ett matbord+stolar och 2 nattduksbord. Jag hade dessutom missat att annonserna låg ute redan, trodde det skulle bli nästa vecka som först, så det var en glad överraskning. Nice! Sen började mitt favoritprogram "Blacklist" på tv igen. Efter det sov jag som en gris HELA natten!!
Igår gick dagen bra. Fredagar är alltid bra dagar. Vi kommer fruktansvärt bra överens, jag och Fredag. På kvällen såg vi Let's dance som nog kan bli riktigt roligt att se i år. Det var många av deltagarna som redan nu var duktiga.
Somnade tidigt (för att vara fredagskväll) och återigen sov jag HELA natten!! Två hela nätter i rad. Det måste vara därför jag känner mig så tillfreds.
 
Imorgon vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Hoppas jag är lika pigg och tillfreds då med.
Finare väder än dagens regn- och snöblask hade varit fint. Då ska vi åka till en strand och grilla marshmallows.
 
Finfint.
 
Nu ska jag se Ally Mcbeal i väntan på att magen ska bli sugen på korv med bröd.
 
 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback