Isabelle

Kvällen får 5 getingar i betyg

2014-03-09 @ 01:00:37

Nyss hemkommen från en utomordentligt trevlig kväll hos Carro och Filip. Och de tre vovvarna förstås.
Vi såg melodifestivalen och spelade spel och lekte med galen Jack Russell. Hur mysigt som helst.
Jonas är riktigt förkyld idag men offrade sig ändå för kvällen, och det är jag så glad för. Vi gör så sällan saker tillsammans med andra nu för tiden. Han är nu ännu mer förkyld och dessutom allergisk så det lär inte bli en rolig natt och morgondag för honom. Det är inget vidare så imorgon ska jag vara en jättesnäll, omtänksam, hjälpande och fjäskig flickvän.
 
Vädret har varit helt underbart idag! Jag firade det med två promenader. Äntligen är våren här!
 
Vi hade även ett snabbesök av någon som kanske blir nästa hyresgäst här. Fast jag tror inte det blir dem. De såg väldigt skeptiska ut. Inte konstigt, det hade jag också gjort i det här sunkiga jävla kvarteret.
Efter det rev vi ur allt som stod på golvet i förrådet och sorterade upp. Det blev mycket att slänga på återvinningscentralen vilken vi inte hann i tid till. Vi ska därför ha ett sopberg mitt på vardagsrumsgolvet ända till tisdagkväll nu, eftersom de har dåliga öppettider fram tills dess..Suck.
Men lite skit blir vi av med i alla fall, och ännu ett steg närmare färdigt för flytt.
 
Imorgon hoppas jag på fint väder igen. Då ska jag gå två promenader till. Kanske kommer Jonas syster på besök också. Innan dess ska jag pyssla om honom så han blir frisk..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback