Isabelle

Något gladare

2014-03-06 @ 18:56:49

Även om inget nytt har hänt sen igår känner jag mig ändå lite gladare idag.
 
Det har varit så himla fint väder idag! Trots att jag inte kunnat vara ute och njuta av det har jag gjort mitt bästa inomhus. Man blir så glad av de här första solstrålarna. Vi hade lyxfika på jobbet idag, med semlor. Det gjorde ju inte dagen sämre direkt.
Och när jag kom hem gick jag min promenadrunda med Morgonpasset i lurarna. Härligt värre!
 
Igårkväll provade vi Blocket för första gången. Att sälja där alltså. Två timmar senare var vi en cykel och en datorskärm fattigare, men några tusenlappar rikare. Nu är det bara lite fiskegrejer som ligger kvar på sidan. 2 av 3 annonser på två timmar.. Gotlands annonsblad kan dra, Blocket regerar. Trots sina avgifter, det är det värt.
 
Nu laddar jag för kvällens avsnitt av Blacklist genom att värma upp med How I met your mother. Netflix rules!
Och just nu TV3 som så klokt har valt att sända denna fenomenala serie.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback