Isabelle

Passa dig!

2014-03-05 @ 18:26:19

Det stämmer verkligen det där. Man får inte vara för glad. För då händer det nåt nytt jävligt.
Suck, jag är så jävla trött nu.
Hatar arbetsmarknaden på Gotland (typ obefintlig om man inte har sjukt mycket kontakter eller en jävla tur), hatar sjukvården för att man glöms bort och bara får vänta och bollas runt överallt och inte fattar ett skit, hatar pengar, hatar att Gotland är en isolerad ö-jävel utan billig och snabb förbindelse till fastlandet (typ en bro). Hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar.
 
Önskar att jag kunde skriva rakt ut vad det hela gäller, men nånting får man väl, trots att ingen läser för tillfället, försöka hålla utanför cyberspace.
 
Fan va trött jag blir på livet. Varför kan inget bara få gå enkelt för?
 
Men jag borde väl inte ta ut något i förskott. Det har ju trots allt inte hänt än.
 
Är så less så jag inte ens orkat ta tag i maten idag än. Måste väl göra det nu.
Och ingen kör är det ikväll heller. Bajs också. Tur Grey's anatomy finns i alla fall.
 
Hej och bajs.
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback