Isabelle

En helg

2015-03-02 @ 20:03:00

I lördags var jag extremt duktig tycker jag. Städade precis hela dagen, lägenheten är fortfarande fräsch flera dagar senare! Dessutom städade jag kylen, slängde gammal mat och torkade rent. I sovrummet flyttade jag plats på skrivbordet och bestämde mig för att låna ut pianot till systeryster. Det har varit alldeles för trångt. Jag var så sjukt nöjd när jag tog kväll. 


Söndag gjorde Lollo sin första fotbollsträning. Stolt och glad var hon när hon gick hem så det lär bli en fortsättning! 
 
Sportlovstider innebär lugn på jobbet. Väldigt skönt så den här veckan ser jag framemot, sen blir det nog lite fart igen.. 

Det var värst vad svårt det ska vara att klämma ur sig nåt läsintressant. Jaja.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback